Latvijas Basketbola savienība un zīmolu Rexona pārstāvošā SIA “Unilever Baltic LLC” ceturtdien, 27. februārī, noslēdza sadarbības līgumu – Rexona kļūst par Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības atbalstītāju. Sadarbība sākās jau tikko aizvadītajā 2021. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra pirmajā spēļu ciklā un turpināsies līdz EuroBasket2021 beigām.
Latvijas Basketbola savienības prezidents Raimonds Vējonis: “Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība tikko aizvadīja divas ļoti saspringtas spēles Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā. Rezultāti liek izdarīt secinājumus un visos līmeņos pielikt vēl lielākas pūles, lai komanda labāk sagatavotos turnīra turpinājumam. Paldies Unilever, kas novērtē basketbola valstsvienības popularitāti un, sniedzot savu atbalstu, palīdzēs komandai kļūt stiprākai. Paldies arī valstsvienības basketbolistam Žanim Peineram, kurš komandas vārdā iesaistīsies Rexona “5000 steps” programmā un būs tās vēstnesis”.
Unilever reģionālais pārdošanas vadītājs Latvijā un zīmola Rexona pārstāvis Māris Pabriks: “Basketbols aizrauj un saliedē ikvienu – gan profesionālus spēlētājus laukumā, gan atbalstītājus tribīnēs, kurus vieno kopēja vēlme gūt uzvaru. Zīmola Rexona mērķis ir veicināt sabiedrībā vēlmi vairāk kustēties un būt aktīviem, tāpēc izveidojām aplikāciju “5 000 soļi”, izaicinot tās lietotājus izkustēties biežāk. Esam pagodināti pievienoties Latvijas Basketbola savienības atbalstītāju lokam, tādējādi sniedzot savu atbalstu arvien jauniem sportiskiem sasniegumiem”.
Par zīmolu Rexona:
Rexona jau vairāk nekā 25 gadus ir saglabājis pozīcijas kā viens no pasaulē vadošajiem zīmoliem savā segmentā. Pērn zīmols laida klajā mobilo aplikāciju “5 000 soļi” (5 000 Steps), izaicinot tās lietotājus vairāk kustēties ikdienā. Aplikācijā atrodami dažādi izaicinājumi, lai mudinātu lietotājus pievērsties aktīvākam dzīvesveidam.
Par Unilever:
Unilever ar 120 gadu pieredzi dažādās nozarēs apkopo vairāk nekā 400 zīmolu, kurus patērē 190 valstīs. Unilever dibinātājs Viljams Levers (William Lever) uzņēmumu sāka ar Sunlight ziepju līniju un vīziju, kā aktualizēt jautājumus par higiēnu un veselību. Arī mūsdienās Unilever ar savu zīmolu palīdzību aktualizē sabiedrībai svarīgus jautājumus, kā piemēram, līdztiesība, pašapziņa, aktīvs dzīvesveids – izveidojot aplikāciju “5 000 steps”. Atpazīstamākie no uzņēmuma pārstāvētajiem zīmoliem ir Lipton, Knorr, Dove, Rexona, Hellmann.
Komentāri (0)